Site icon TechAddikt

A QNAP bemutatja a myRMA szolgáltatást, amely egyszerű és átlátható RMA folyamatot biztosít a felhasználók számára

A termékjavítási szolgáltatások minőségének és átláthatóságának fejlesztése érdekében, a QNAP Systems, Inc. bemutatta a myRMA-t, amely a termék meghibásodása esetén a jótállás státusza alapján közvetlen gyártói garancia (RMA) szolgáltatásokat biztosít. A felhasználóknak lehetőségük van a QNAP Kiterjesztett garanciaszolgáltatás megvásárlására is, így a termék jótállása öt évre meghosszabbítható.

A QNAP nagyrészt az online szolgáltatások optimalizálására összpontosított. A felhasználók már elérhetik az új Service Portált, ahol bejelentkezhetnek QNAP hivatalos webhelyére a QNAP azonosítójukkal. A termék meghibásodása esetén kapcsolatba léphetnek a QNAP ügyfélszolgálatával a Service Portálon keresztül létrehozott támogatási jeggyel.

A felhasználó eszközének állapota alapján, a QNAP ügyfélszolgálata ellenőrzi, hogy szükséges-e az RMA. Amennyiben a termék jótállása érvényes, a felhasználók ingyenesen kaphatnak javítási vagy csere-szolgáltatásokat.

Ha a termék jótállása lejárt, a QNAP myRMA fizetett javítási szolgáltatásokat is kínál. A QNAP ügyfélszolgálata ellenőrzi a termék állapotát, valamint javítási árajánlatot tesz három kárszint alapján. (Kérjük, olvasd el az alábbi táblázatban az egyes kárszintek meghatározását.)

A QNAP javítási árajánlata a következő költségeket tartalmazza: az alkatrészeket, a munkaóra és az egyirányú szállítást. Miután a felhasználók elfogadják a javítási ajánlatban szereplő felsorolt összes költséget és a teljesíti az online fizetést, a hibás terméket a QNAP által kijelölt szervizközpontba küldhetik javításra. A QNAP minden javított, nem garanciális termék számára ingyenes 180 napos garanciális időszakot kínál, amely a megjavított termék kézhezvételi időpontjától érvényes.

Exit mobile version