Site icon TechAddikt

Helium 10 Outsourced to Optimized: új sorozat az Amazon-hirdetések világában

Elindult az Outsourced to Optimized: It’s Time To Run Your Own Ads című új, strukturált tanulási program, amely lépésről lépésre mutatja meg, hogyan irányíthatják a vállalkozók önállóan Amazon-hirdetéseiket. A kezdeményezés célja, hogy a hirdetéskezelést professzionális, mégis átlátható folyamattá alakítsa, amely időtakarékos és hatékony megoldást kínál a kereskedőknek.

Lépésről lépésre haladva, szakértők segítségével

A program főszereplője Carrie Miller, aki régóta sikeres Amazon-értékesítő. A sorozatban ő mutatja be, hogyan alakítja át saját hirdetési fiókját a Helium 10 Ads rendszerében. Kérdéseivel és tapasztalataival azokhoz a kihívásokhoz nyújt kapcsolatot, amelyekkel a legtöbb hirdető is szembesül.

Carrie útját Destaney Wishon, iparági szakértő kíséri végig. Destaney részletes magyarázatokkal, kipróbált stratégiákkal és gyakorlati tanácsokkal segít a hirdetési folyamat minden állomásán. Ezáltal a résztvevők nemcsak elméletet, hanem azonnal alkalmazható megoldásokat kapnak.

Fontos dátumok a résztvevőknek

A szervezők heti bontásban biztosítanak új tananyagokat és élő alkalmakat a közösség tagjainak.

Mit kapnak a csatlakozók?

A sorozat során a résztvevők három fő elemből építkező tanulási élményre számíthatnak:

Új szintre emeli az Amazon-hirdetéseket

Az Outsourced to Optimized programmal a vállalkozók kiléphetnek a kiszervezett, gyakran költséges hirdetéskezelés világából, és önálló szakértőivé válhatnak saját kampányaiknak. A Helium 10 Ads támogatásával nemcsak kontrollt, hanem mélyebb megértést is nyerhetnek a platform működéséről.

Itt az ideje, hogy elkezdjen keresni a Helium 10 eszközcsomaggal

Igényelje személyre szabott ajánlatát még ma!

Exit mobile version