Site icon TechAddikt

NRF 2021: a Fujitsu bemutatja digitális átalakulást támogató emberközpontú kiskereskedelmi innovációit

Az NRF 2021 virtuális eseményen a Fujitsu és a Fujitsu Frontech North America Inc. bemutatják azokat a digitális átalakulást támogató megoldásokat, amelyekkel a kiskereskedelmi cégek követhetik a kiskereskedelem dinamikájának és a vevők viselkedésének Covid19-világjárvány okozta gyors változásait. A megoldások a vevőket állítják az emberközpontú modell középpontjába, és lehetővé teszik a kiskereskedelmi szereplők számára, hogy gördülékenyen összehangolják készleteiket, továbbfejlesszék működésüket, optimalizálják az online megrendelések komissiózási folyamatait, és egyszerűen hozzanak létre új önkiszolgáló megoldásokat. 

A jelenleg is tartó világjárvány új kiskereskedelmi környezetet teremtett, amelyben gyorsan változnak a fogyasztók értékei és viselkedése. A kiskereskedelmi vállalatoknak agilisan kell igazodniuk a sokféle ügyfélpreferenciához, és többféle vásárlási lehetőséget kell biztosítaniuk – a teljesen online vásárlástól, az autós átvételtől, a napon belüli szállítástól és az élelmiszer-házhozszállítástól kezdve a külső alkalmazások használatán át az online rendelés ás a bolti átvétel kombinációjáig. 

Richard Clarke, a Fujitsu globális kiskereskedelmi üzletágának igazgatója elmondta: „A kiskereskedelem szereplői új alapokra helyezik működésüket, és a hagyományos szállítóközpontú modelltől az emberközpontú modell felé mozdulnak el, ahol a vevők teljes körűen kézben tarthatják a vásárlási folyamatot. A jövőbeni siker megalapozásához a kiskereskedőknek az új elvárásokat pontosan lefedő technológiai beruházásokat kell végrehajtaniuk, megteremtve ezzel az elvárt vásárlói élményt.” 

„A kiskereskedelemben élesedik a verseny, és – különösen a Covid19-világjárvány idején – egyre nagyobb szerepet játszik a technológia” – tette hozzá Paul Burel, a Fujitsu America, Inc. igazgatója és fogyasztói ágazatért felelős tanácsadója. „Az optimalizálás, az agilitás és a rugalmasság kulcsfontosságúak ahhoz, hogy a kiskereskedelmi vállalatok alkalmazkodni tudjanak az új normálishoz. Itt az ideje, hogy kialakítsák a tökéletesen gördülékeny kiskereskedelmi élményt, amely az üzletben és online is ellenállóképesebb működést biztosít, és akkor és ott biztosítja a fogyasztónak a kívánt terméket, amikor és ahol szüksége van rá.” 

Az NRF 2021 – Chapter 1 keretében a Fujitsu azokat a digitális átalakulást támogató technológiákat mutatja be, amelyek segítségével a kiskereskedők újragondolhatják stratégiáikat, átalakíthatják, és optimalizálhatják működésüket a Covid19-világjárvány idején és azután is: 

A Fujitsu azt is bemutatja, hogyan segített a Digital Annealer egy gépkocsigyártó vállalatnál optimalizálni az ellátási láncban az alkatrészek disztribúcióját. Ez a használati forgatókönyv nagyon hasonlít ahhoz a kihíváshoz, amellyel a kiskereskedelmi vállalatok szembesülnek az ellátási lánc készletezési folyamatainak optimalizálásakor. A Fujitsu Digital Annealerével gyorsan meghatározható, melyik a legalacsonyabb disztribúciós költségű, legjobb útvonal az alkatrészek beszerzésére több száz beszállító, különböző tranzitraktárak és több tucat gyár esetén. Az újonnan felfedezett útvonalak követése bebizonyította, hogy a megoldás 2-5%-kal képes mérsékelni a költségeket a hagyományos módszerekhez képest.

Exit mobile version