Site icon TechAddikt

Viszonteladókat céloz a Fujitsu hamarosan bevezetésre kerülő hibridfelhő-portfóliója

A felhasználóbarát önkiszolgáló Fujitsu Hybrid Cloud portálon elérhető praktikus eszközökkel a SELECT partnerek egyszerűen nyújthatják ügyfeleiknek a felhőszolgáltatásokat. Mivel a számítástechnikai infrastruktúra egyre inkább a felhőbe vonul, a Fujitsu most lehetőséget biztosít SELECT partnereinek, hogy szolgáltatásorientált vállalkozásként új bevételforrásra tegyenek szert a felhőből, és ezzel párhuzamosan nagyobb értéket kínáljanak ügyfeleiknek.

Az új Fujitsu Hybrid Cloud portálon1 keresztül elérhető új megoldásokkal a viszonteladó partnerek segítséget nyújthatnak saját ügyfeleiknek a felhőre való átállásban és üzleti folyamataik digitális átalakításában. A számítási felhő terjedésével partnereink gyengülő keresletet tapasztalnak a hagyományos módon szállított és telepített fizikai hardvereszközök iránt. A végfelhasználó ügyfelek napjainkban egyre inkább olyan megbízható viszonteladókat keresnek, akik segítenek nekik eligazodni a digitalizáció útján. Partnereinknek ehhez meg kell találniuk az egyensúlyt a privátfelhő-alapú rendszerek kínálta előnyök és a hagyományos, helyben telepített IT között, és olyan hibrid IT-környezetet kell kialakítaniuk, amely pontosan kiszolgálja az ügyfél egyedi igényeit.

A Fujitsu Enterprise Service Catalog Manager (ESCM)2 megoldása segítségével kialakított önkiszolgáló portálon a partnerek egyszerűen meghatározhatják és hozzárendelhetik ügyfeleikhez a szükséges felhőszolgáltatásokat például a személyazonosság-kezelés, az elszámolás vagy épp az előfizetések kezelése területén. A már működő portálon PRIMEFLEX integrált rendszerekre épülő privátfelhő-környezeteket lehet definiálni és nyújtani az ügyfelek részére. A jövőben újabb lehetőségek is nyílnak például a szolgáltatásként nyújtott infrastruktúra- és platformmegoldások (IaaS és Paas) viszontértékesítésére.

A Fujitsu lehetővé teszi viszonteladó partnereinek a felhőszolgáltatások nyújtását

„A vállalatok többet várnak el értékesítési partnereiktől, mint korábban. Szeretnék, ha segítenének nekik legyőzni a hibrid IT-környezet kialakításával járó kihívásokat. Akár hagyományos szervizpartnerként, viszonteladóként vagy KKV-kre szakosodott szállítóként szolgálják ki ügyfeleiket, partnereink minden esetben komoly előnyökre számíthatnak hibridfelhő-megoldásainkból. Segítségükkel nyújtani tudják az ügyfelek által elvárt hibrid IT-szolgáltatásokat. A Fujitsu a folyamat minden lépésében támogatja SELECT partnereit, és a sikerhez szükséges oktatást és tanácsadást is biztosítja számukra” – nyilatkozta Dave Hazard, a Fujitsu EMEIA-régióbeli viszonteladói és közvetlen értékesítésért felelős vezetője.

A Fujitsu SELECT partnerei közül a SOHNIX AG már hatékonyan használja az Enterprise Service Catalog Managert új szolgáltatások nyújtására. Nemrég sikeres projektet bonyolított le a Wismari Egyetemen (Hochschule Wismar) az online képzés támogatására, új tanulási és választási lehetőségekhez juttatva azokat a hallgatókat, akiknek kevés idejük van az egyetemi előadások látogatására.

„Rendkívül fontos számunkra a dinamikus erőforrásgazdálkodás. A Fujitsu könnyek kezelhető felhőportáljával és az Enterprise Service Catalog Managerrel oktatóink egyszerűen tudják definiálni, jóváhagyni és hallgatókhoz rendelni az erőforrásokat. Így maximális támogatást nyújthatunk a hallgatóknak, és közben a rendelkezésünkre álló erőforrásokat is optimálisan hasznosítjuk” – hangsúlyozta Matthias Hesse, a Wismari Egyetem IT-szolgáltató és médiaközpontjának vezetője.

A Fujitsu átfogó képzést kínál a hibridfelhő-szolgáltatások értékesítése iránt érdeklődő partnereknek. Az alapszintű oktatáson való részvétel kötelező, de számos kiegészítő lehetőség is elérhető további ismeretek elsajátítására például a speciális szolgáltatások és a pénzügyi modellezés terén. Az igazán elhivatottak az új SELECT Expert Hybrid Cloud akkreditációt is megszerezhetik. A partnerek megtanulhatják, hogyan definiáljanak és rendeljenek ügyfeleikhez új szolgáltatásokat az Enterprise Service Catalog Managerben, miként dolgozzák ki az árképzési modellt, és szabják testre az ügyfelek portálnézeteit saját viszonteladói márkájuk megjelenítésével.

Exit mobile version