Az Envato új márkakampányt indított, amely nemcsak vizuális megújulást, hanem stratégiai és közösségi változásokat is magában foglal. Az új identitás célja a globális kreatív közösség további inspirálása és támogatása.
Friss logó, új arculat
Az Envato legújabb rebrandingje keretében bemutatta új logóját, honlapját és teljes vizuális megjelenését. A márkaváltás központi eleme a „Creative Spark” (Kreatív szikra) szimbólum, amely az alkotás energiáját és lendületét jeleníti meg. Ezt egészíti ki a „Dynamic Dot” (Dinamikus pont), amely minden egyes kreatív egyediségét fejezi ki. Az új arculatban a megszokott zöld színt élénkebb, dinamikusabb árnyalatok egészítik ki, például a Jalapeno, Soft Serve és Dark Bubble Gum fantázianevű színek.
Közösségi és együttműködési fókusz
A megújulás nem csak a külsőségekről szól: az Envato közösség- és tartalomépítő szerepe is még hangsúlyosabbá vált. Az új logót az Envato szerzője, Milos Mitrovic, házon belül és vendégtervezők közreműködésével alkotta meg, a márka hangzásvilága (sound branding) is saját zeneszerző bevonásával készült. Az Envato ezzel tovább építi aktív szerzői közösségét, például friss márkaeszközökkel, új vizuális irányelvekkel, amelyekkel mindenki könnyen igazodhat az új identitáshoz.
Modernizált weboldal és még jobb felhasználói élmény
A márkafrissítéssel párhuzamosan új, felhasználóbarát weboldalt és intuitívabb felületeket vezetnek be. A cél, hogy a kreativitás minden lépése – az inspirációtól a végleges alkotásig – átláthatóbb és gördülékenyebb legyen a különböző platformokon. A frissített honlappal együtt az Envato Elements előfizetés is tovább fejlődik, kiegészülve új eszközkészletekkel, amelyek még hatékonyabban segítik a digitális tartalomkészítőket.
Mérföldkő az Envato történetében
A 18 éves Envato ezzel a megújulással egy újabb lendületes fejezetet nyitott, amely egyszerre tükrözi eddigi fejlődését és jövőbeli célkitűzéseit. A vállalat vezérigazgatója, Hichame Assi szerint a márkafrissítés azt mutatja: az Envato elkötelezett amellett, hogy támogassa, ösztönözze és inspirálja a kreatív szakembereket világszerte. A kampány üzenete egyértelmű: az Envato minden energiájával a „kreativitás megszállottjait” ünnepli és segíti tovább a digitális világban.