A Fujitsu a napokban jelentette be, hogy újabb három évre meghosszabbította globális IT-infrastruktúra kiszervezési szerződését a Husqvarna Csoporttal.
A megújított szerződés keretében a Fujitsu 7×24 órás globális service deskkel, munkahely-szolgáltatásokkal, helyszíni támogatással, szoftvereszköz-gazdálkodással és a ServiceNow alkalmazásmenedzsment szolgáltatással segíti a kertészeti, erdészeti és parkgondozási gépeket gyártó globális nagyvállalatot a digitális átalakulás útján.
Ez a harmadik szerződésmegújítás azóta, hogy a Husqvarna Csoport 2010-ben a Fujitsut választotta partnerül IT- infrastruktúrája kiszervezéséhez. A Fujitsu jelenleg több mint 8500 felhasználót szolgál ki a Husqvarna Csoport 40 működési országában, és nyolc nyelven kínál támogató szolgáltatásokat1. 2017-ben a Fujitsu 40 ezernél is több szervizhívást fogadott a Husqvarna Csoporttól, elindította a Windows 10 tömeges bevezetését, és új chat-funkciót vezetett be az ügyfélszolgálaton a végfelhasználókkal folytatott kommunikáció új csatornáinak támogatásához.
„A Husqvarna Csoport a változás ösztönzőjének és motorjának tekinti az informatikát. Ezért az outsourcing-partnerek kiválasztása kritikus szerepet játszik stratégiánkban. 2010 óta működünk együtt a Fujitsuval, és az általa nyújtott teljesítmény alapján újabb három évre meghosszabbítottuk szerződésünket. Az eddigiek során a Fujitsu bizonyította, hogy kiemelt figyelmet fordít a folyamatos fejlődésre” – nyilatkozott Hillevi Agranius, a Husqvarna Csoport informatikai vezérigazgató-helyettese.
„A Fujitsu tisztában van vele, milyen mértékű bizalomra van szükség egy szervezet részéről a kiszervezési partnerkapcsolat elindításhoz. A Husqvarna Csoporttal immár harmadszor meghosszabbított szerződés igazolja a bizalom kiépítése és fenntartása érdekében tett erőfeszítéseinket. Közben a folyamatos innovációt szem előtt tartva arra is törekedtünk, hogy mindenkor biztosítsuk ügyfeleinknek a digitális technológia révén elérhető előnyöket. A Husqvarna Csoportnál elért magas elégedettségi szint fenntartása mellett az új szerződés a rugalmasabb és produktívabb munkagyakorlatot célzó, modern munkahely-képességek biztosítására is kiterjed. Ezenkívül a hatékonyabb és automatizált támogatáson és folyamatokon keresztül az ügyfelek kiszolgálásának folyamatos fejlesztését is előirányozza” – fűzte hozzá Duncan Tait, a Fujitsu alelnöke és EMEIA-régióbeli vezetője.
 
                 
 
		




![[TESZT][PC] Hell is Us Deluxe – posztapokaliptikus traumák](https://www.techaddikt.hu/kepek/hell-is-us-deluxe-teszt-pc-3-180x135.jpg)
![[TESZT][PS5] Robocop: Rogue City – Unfinished Business – igazán erős, nosztalgikus hangulat](https://www.techaddikt.hu/kepek/robocop-rogue-city-unfinished-business-pc-teszt-techaddikt-6-180x135.jpg)
![[TESZT][PC] Robocop: Rogue City – Unfinished Business – tovább bővülnek a lehetőségek](https://www.techaddikt.hu/kepek/robocop-rogue-city-unfinished-business-pc-teszt-techaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT][iOS] Disney Solitaire – a klasszikus kártyajáték, varázslatos Disney hangulattal](https://www.techaddikt.hu/kepek/disney-solitaire-ios-teszt-techaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT][PC] Monster Energy Supercross 25: The Official Video Game – új magasságokban a műfaj?](https://www.techaddikt.hu/kepek/Monster-Energy-Supercross-25–The-Official-Video-Game-PC-teszt-180x135.jpg)






































