Megszületett a világ első filmje, amit egy mesterséges intelligencia írt, és egy Oscar-díjas rendező készített el: nem mindennapi reklámfilmmel indul a vadonatúj Lexus ES csúcskategóriás felsővezetői limuzin bevezetése az európai piacokon.
A 60 másodperces, Driven by Intuition című reklámfilmet az Oscar-díjas Kevin Macdonald (Az utolsó skót király, A sas, A dolgok állása, Majd újra lesz nyár, Fekete-tenger, Whitney, stb.) rendezte. A projekt és a reklámfilm, amely már az ES decemberben induló európai bevezető kampányát megelőzően, november 19-től látható lesz a Lexus csatornáin hűen tükrözi a Lexus merész és innovatív márkaimázsát.
A Lexus világszerte ismert arról, hogy folyamatosan feszegeti a technológia és az innováció határait – és pontosan ez a szemlélet vezetett a világ első olyan filmjének megalkotásához is, aminek forgatókönyvét teljes egészében mesterséges intelligencia (AI) írta. A 60 másodperces, Driven by Intuition című reklámfilmet az Oscar-díjas Kevin Macdonald rendezte, és a reklámklip legalább annyira figyelemre méltó a kreatív tartalom miatt, mint a Lexus márka merész, innovatív és képzeletgazdag karaktere miatt.
A film november 19-től megjelenik majd a digitális, közösségi és mozicsatornákon is, beharangozva a vadonatúj ES felsővezetői szedán jövő év eleji érkezését. A korábban a Lexus Légdeszkát is megteremtő, merész műszaki szemlélethez hűen a film alaptörténetét és forgatókönyvét teljes egészében egy AI írta, amit a Visual Voice és a The&Partnership vállalatok alkottak meg az IBM Watson AI eszközök és alkalmazások segítségével. Az elképzelést az Utolsó skót király és a Whitney című filmek rendezője, Kevin Macdonald keltette életre, aki Oscar-díjat nyert az Egy nap szeptemberben című dokumentumfimjéért. A reklámfilm elkészítésének fontos fázisa volt a megfelelő AI kifejlesztése és megtanítása az olyan ismeretekre, mint például hogy melyek voltak az elmúlt 15 év díjnyertes luxukategóriás reklámjai, vagy hogy hogyan kapcsolja össze az érzelmi intelligencia a leghatásosabban az emberi ösztönöket és a közölni kívánt információkat. Az új reklámfilm november 19-től szabadon megtekinthető a Lexus csatornáin.





![[TESZT][PC] Hell is Us Deluxe – posztapokaliptikus traumák](https://www.techaddikt.hu/kepek/hell-is-us-deluxe-teszt-pc-3-180x135.jpg)
![[TESZT][PS5] Robocop: Rogue City – Unfinished Business – igazán erős, nosztalgikus hangulat](https://www.techaddikt.hu/kepek/robocop-rogue-city-unfinished-business-pc-teszt-techaddikt-6-180x135.jpg)
![[TESZT][PC] Robocop: Rogue City – Unfinished Business – tovább bővülnek a lehetőségek](https://www.techaddikt.hu/kepek/robocop-rogue-city-unfinished-business-pc-teszt-techaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT][iOS] Disney Solitaire – a klasszikus kártyajáték, varázslatos Disney hangulattal](https://www.techaddikt.hu/kepek/disney-solitaire-ios-teszt-techaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT][PC] Monster Energy Supercross 25: The Official Video Game – új magasságokban a műfaj?](https://www.techaddikt.hu/kepek/Monster-Energy-Supercross-25–The-Official-Video-Game-PC-teszt-180x135.jpg)







































