A Helium 10 megújított Listing Buildere nyolc különálló eszközt egyesít, így a kulcsszókutatás és a listázás megírása teljesen egy felületen történik. A rendszer integrálja többek között a Magnetet, a Cerebrót, a Brand Analytics adatokat és a Search Query Performance riportot, ezért a felhasználó egyszerre látja, hogy saját és versenytársi szinten mely kulcsszavak hoznak konverziót.
A seller megadhatja a fő ASIN-t és akár kilenc versenytársat, majd külön szűrőkkel kérheti ki a már jól teljesítő (1% feletti konverziós részesedésű) saját kulcsszavakat, a versenytársak erősségeit, a keresési lekérdezés-teljesítményből származó vásárlásokat, valamint a top, az „opportunity” és a történelmi csúcskulcsszavakat. A találati oldal megmutatja a keresési mennyiséget és az úgynevezett „keyword sales” értéket, vagyis hogy egy hónapban hány vásárlás történt az adott kifejezésre, ami egyértelmű prioritási sorrendet ad a listázás optimalizálásához.
Scale Stories: e‑kereskedelmi „reality show”
A Helium 10 Scale Stories címmel új YouTube‑sorozatot indított, amelyben különböző szinten lévő eladókat kísér végig a növekedés útján, szakértő mentorok támogatásával. Az első történet egy teljesen kezdő értékesítő „A‑tól Z‑ig” útját mutatja be az első Amazon‑termék kiválasztásától a listázás és a brandépítés lépésein át. Egy másik történetszál egy havi 5 000 dollár körüli forgalomnál megrekedt házaspár fiókját elemzi végig, hogy konkrét, alkalmazható lépéseket kapjanak a skálázásra, míg egy harmadik szereplő 140 000 dolláros éves bevételről indulva a bemutatott audit után már megduplázta forgalmát. A fő epizódokat részletes, tematikus „breakout” videók egészítik ki, amelyekben az egyes taktikákat – például A+ tartalom készítése vagy termékkutatás – lépésről lépésre mutatják be.
TikTok Product Finder és Hot Videos
A TikTok Product Finder kifejezetten TikTok Shop eladók számára készült, hogy gyorsan azonosíthatóvá tegye a jól futó termékeket kategória, ár, értékelés, eladott darabszám és GMV alapján. A felhasználó kulcsszóra és mély kategóriaszintekre is szűrhet, majd láthatja az elmúlt 7 napban eladott mennyiséget, a teljes forgalmat és azt is, milyen arányban jönnek a bevételek affiliate‑partnerektől. A műsorban példaként említett „Yerba Magic” tea 7 nap alatt 3 400 eladott egységgel és több mint 1 200 aktív influenszerrel szerepel, ami jól mutatja, milyen erős keresletet és influencer‑aktivitást lehet így feltérképezni. A TikTok Hot Videos eszköz ezzel szemben a legjobban teljesítő, TikTok Shophoz kötött videókat listázza kulcsszó, kategória és időtáv szerint, így a márkák konkrét, bizonyítottan konvertáló videóformátumokat tudnak lemásolni vagy továbbadni a velük dolgozó tartalomgyártóknak.
Amazon SA Chrome‑bővítmény és Influencer Finder
A Helium 10 Chrome‑bővítménye immár az Amazon Szaúd‑Arábiát is támogatja, megnyitva az utat egy olyan piac felé, ahol a helyi eladók tapasztalatai szerint dinamikusan nő az e‑kereskedelmi forgalom. Az eszköz segítségével a kereskedők valós időben vizsgálhatják meg a szaúdi piactér eladásait és a lehetőségeket, ugyanúgy, ahogyan az amerikai vagy európai piactereken teszik. Az Amazon Influencer Finder ezzel párhuzamosan azt teszi lehetővé, hogy a márkák könnyen megtalálják és kielemezzék azokat az Amazon‑influenszereket, akik már a versenytársak termékeiről készítenek videókat. A felület nemcsak a tartalmakat, hanem az engagementet és a potenciális megkeresés lehetőségét is láthatóvá teszi, így a gyártók célzottan építhetnek kapcsolati hálót azokon a véleményvezéreken keresztül, akik bizonyítottan vásárlást generálnak.
TikTok Shop Ads, Share of Voice és AI‑újítások
A TikTok Shop Ads modul a GMV Max hirdetéseket elemzi platform, termék és videószintű bontásban, hogy az eladók pontosan lássák, mely kreatívok hoznak kiugró átkattintási arányt és megtérülést. A rendszer a kampányszintű riportokon túl a videók egyedi teljesítményét is mutatja, így könnyebben azonosíthatók azok a tartalmak, amelyekre érdemes további hirdetési költést tenni. Az új Share of Voice eszköz a hagyományos rangkövetésen túl azt mutatja meg, mekkora „digitális polcfelületet” birtokol egy márka az adott kulcsszóra a találati első oldalon, beleértve az organikus, szponzorált, videós és brand‑hirdetéseket is. Egy bemutatott példa szerint a „coffin shelf” kulcsszóra egy márka a vizsgált időszakban 16%-os fizetett „share of shelf”-et ért el, a Sponsored Brand Video formátumban pedig 24% feletti arányt, vagyis az első oldalon megjelenő hirdetések közel egynegyede ehhez a brandhez tartozott. A Helium 10 emellett beépített fordítással bővítette a Keyword Trackert, hogy a globális piactereken használt idegen nyelvű kulcsszavak jelentése azonnal értelmezhető legyen, míg az új AI‑asszisztens a felhasználó kérdéseire válaszol, eszközöket ajánl és közvetlenül a dashboardról fogad funkciójavaslatokat.





![[TESZT][PC] Rennsport – jó dolog a fejlődés útját járni](https://www.techaddikt.hu/kepek/rennsport-pc-teszt-techaddikt-3-180x135.jpg)
![[TESZT][PC] Hell is Us Deluxe – posztapokaliptikus traumák](https://www.techaddikt.hu/kepek/hell-is-us-deluxe-teszt-pc-3-180x135.jpg)
![[TESZT][PS5] Robocop: Rogue City – Unfinished Business – igazán erős, nosztalgikus hangulat](https://www.techaddikt.hu/kepek/robocop-rogue-city-unfinished-business-pc-teszt-techaddikt-6-180x135.jpg)
![[TESZT][PC] Robocop: Rogue City – Unfinished Business – tovább bővülnek a lehetőségek](https://www.techaddikt.hu/kepek/robocop-rogue-city-unfinished-business-pc-teszt-techaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT][iOS] Disney Solitaire – a klasszikus kártyajáték, varázslatos Disney hangulattal](https://www.techaddikt.hu/kepek/disney-solitaire-ios-teszt-techaddikt-1-180x135.jpg)






































