TechAddikt Hírek A metaverzumban debütálva ünnepelte 25. évfordulóját a Magyarországon is ismert ékszermárka

A metaverzumban debütálva ünnepelte 25. évfordulóját a Magyarországon is ismert ékszermárka

A közép- és kelet-európai régióban működő luxus ékszerüzletlánc, a TEILOR a 2023-as BRAND MINDS üzleti konferencián ünnepelte 25. évfordulóját. A cég ezen alkalomból a metaverzumba lépve megnyitotta virtuális üzletét az Xclusiverse-zel együttműködve. Mindenki, aki létrehoz egy fiókot, felfedezheti és felpróbálhatja a TEILOR ékszereit virtuálisan, miközben minden darab össze van kötve a márka weboldalával. A BRAND MINDS élményt egy verseny is kiegészítette, ahol a regisztrálók között egy gyémánt karkötőt sorsoltak ki a metaverzumban.

TEILOR története 25 évvel ezelőtt kezdődött egy Teilor (magyar fordításban hársfa) nevű utcában. A cég mára már öt országban tevékenykedik: Romániaban, Bulgáriaban, Lengyelországban, Magyarországon és a Cseh Köztársaságban. 25. évfordulójának alkalmából az ékszerüzletlánc, a BRAND MINDS partnereként, egy új területet is meghódított: a Metaverzumot, méghozzá az Xclusiverse-zel való együttműködés keretében. Ezzel egy időben a márka elindította a TEILOR 25 videókampányát is az eseményen, a több mint 6000 fős közönség előtt. A látogatók megcsodálhatták és felpróbálhatták a márka kollekcióinak 25 ikonikus ékszerét is, amelyek szoros kapcsolatban állnak a cég által elért mérföldkővel.

„A luxusiparban a 25 év csak a kezdetet jelenti. A TEILOR egy román értékekkel rendelkező márka, amely egy álomból indult, és ide vezetett minket. Itt vagyunk, 25 évvel később, bátran és elszántan, készen arra, hogy új határokat és korlátokat lépjünk át” – emelte ki Florin Enache, a TEILOR alapítója.

A BRAND MINDS-en bemutatott videó koncepciója a fiatalok tiszteletére épül. A Catrinel Marlonnal, a márka nemzetközi nagykövetével készült jeleneteket lenyűgöző ékszerek egészítették ki, amelyeket szintén kiállítottak az eseményen. Az elmúlt évek nemzetközi kampányainak felvételei, valamint a Cannes-i Filmfesztiválon és a Velencei Filmfesztiválon való jelenlét mind tükrözik az ékszerüzletlánc ambícióját és bátorságát.

„Újraértelmeztük ezt a 25 évet. Ez a több mint két évtized a márka és a csapat számára ambíciót, vitalitást és folytonos újjászületést jelent. Megőrizzük fiatalos szellemünket, méghozzá a luxusiparban szerzett tapasztalattal, a projektek és a fejlődés energiájával. Idén, a BRAND MINDS-en, figyelmünket a közönségünk felé fordítottuk a jövő gondolatával: „Maradj fiatal!”, egy izgalmakkal teli kérés” – mondta Iulia Novac, a TEILOR márka- és kommunikációs vezetője.

Az evolúció a TEILOR DNS-ének része, amit az ékszerüzletlánc minden egyes lépése is bizonyít. Az első üzlet megnyitásától kezdve a négy nemzetközi piacra való belépésen át a lenyűgöző ékszerkollekciók megalkotásáig – minden egyes mérföldkő tovább szilárdítja a cég pozícióját. A 25. évfordulóval a TEILOR a meglévő piacokon való jelenlétének megerősítésére összpontosít a következő év végéig.