TechAddikt Hírek Fujitsu RunMyProcess platformmal növeli ügyfelei elégedettségét és működése hatékonyságát egy mexikói biztosítóóriás

Fujitsu RunMyProcess platformmal növeli ügyfelei elégedettségét és működése hatékonyságát egy mexikói biztosítóóriás

A Fujitsu ma bejelentette, hogy a Grupo Nacional Provincial (GNP) piacvezető mexikói biztosítótársaság az ügyfélkiszolgálás fejlesztését célzó digitális átalakulási projektje keretében bevezette a Fujitsu RunMyProcess folyamat-automatizációs (workflow automation) platformot.

Mexikó legnagyobb biztosítótársaságainak egyike, a GNP mintegy 1,7 millió ügyéltranzakciót dolgoz fel havonta. A társaság jelenleg egy teljes szervezetre kiterjedő stratégia megvalósításán dolgozik, amelynek célja az általános reagálókészség javítása, valamint a belső folyamatok láthatóságának növelése és szabályozásának erősítése. A mexikói biztosító felismerte, hogy az IT-infrastruktúrának és -folyamatoknak rendkívül alkalmazkodónak, biztonságosnak és skálázhatónak kell lenniük ahhoz, hogy javuljon a működés hatékonysága. A projektben fontos törekvés az ügyfélelégedettség javítása, a szolgáltatásnyújtási idő lerövidítése és a kárigény-feldolgozás felgyorsítása. A GNP a Fujitsu RunMyProcess automatizációs platformját választotta üzleti folyamatai ésszerűsítésére.

A RunMyProcess szolgáltatásként nyújtott digitális platform (digital platform as a service), amelynek segítségével a GNP gyorsan és biztonságosan megépítheti, tesztelheti, telepítheti és skálázhatja az eszközfüggetlen alkalmazásokat, és összekapcsolhatja egymással a felhőben, a helyszínen és a mobil környezetekben futó digitális üzleti folyamatokat. Ez a folyamatok ésszerűsítéséből eredően fokozza a hatékonyságot, segít kiiktatni a felesleges adminisztrációt és megszüntetni szűk keresztmetszeteket. A GNP így javítani tudja az ügyfélélményt, továbbá időt és pénzt takaríthat meg.

A RunMyProcess platformmal az ügyfelek még a legbonyolultabb üzleti folyamatokat is modellezhetik és észszerűsíthetik, párhuzamosan a meglévő rendszerek és szolgáltatások integrálásával – legyenek ezek akár felhőszolgáltatások (pl. Office 365), akár helyben telepített megoldások (SAP). A platform bármilyen, a vállalati hálózatra csatlakozó eszközzel használható, így a GNP munkavállalói rugalmasan, bárhol és bármikor, az általuk preferált eszközön dolgozhatnak.
A meglévő vállalati alkalmazások és a felhőszolgáltatások integrálását támogató folyamatokkal a GNP fenntarthatja a biztonság, a megfelelés és a szolgáltatások kívánt szintjét. A RunMyProcess bevezetésével a társaság a válaszidők csökkenését tapasztalja, és sokkal jobban átlátja a kárigények feldolgozottsági állapotát.

„Az új technológiák kulcsszerepet játszanak abban, hogy a GNP-nél nagyobb értékhez juttassuk ügyfeleinket. A digitális innovációban élen járó Fujitsuval szorosan együttműködve olyan áttörő megoldásokat tudunk kínálni, amelyek segítségével a maximumot hozhatjuk ki a digitális átalakulásban rejlő lehetőségekből. A folyamataink hatékonyságát növelő, diszruptív technológiákkal optimális élményt nyújtunk ügyfeleinknek, és növeljük versenyelőnyünket a piacon” – nyilatkozta Enrique Ibarra, a GNP rendszerekért felelős igazgatója.

„A transzformatív megoldás kidolgozása során a GNP-vel folytatott közös munkában két kritikus célt tartottunk szem előtt: az ügyfélkiszolgálás javítását és az adminisztratív, illetve a folyamatköltségek csökkentését. Azzal, hogy a Fujitsu RunMyProcess platformot választotta üzleti működése ésszerűsítésére, a GNP rendkívül gyors átalakulást valósított meg, és jobban tud összpontosítani ügyfelei támogatására. Az ügyféloldali munkatársak egyetlen eszközből, közvetlenül jutnak hozzá a munkájukhoz szükséges összes információhoz” – fűzte hozzá Dr. Yuji Takada, a RunMyProcess vezérigazgatója a Fujitsunál.