A Baby Republic, az Elf on the Shelf® hivatalos forgalmazója, 20%-kal csökkentette az Amazon-hirdetési költségeit (ACoS) egy innovatív, mesterséges intelligenciával vezérelt hirdetési stratégia bevezetésével, miközben értékesítése is növekedett.
Az innovatív váltás okai és céljai
A Baby Republic célja a növekvő verseny és emelkedő Amazon-hirdetési árak mellett az volt, hogy optimalizálja reklámkiadásait, miközben megőrzi termékei láthatóságát a piactéren. A vállalat – amely többek között a világszerte ismert Elf on the Shelf® játékokat forgalmazza – felismerte, hogy szükség van a hagyományos módszerek mellett fejlett, automatizált megoldásokra is.
Az AI-hirdetési megoldás bevezetése
A Baby Republic ügynöksége beépítette a Helium 10 fejlett AI Advertising rendszerét a kampánymenedzsmentbe. Ez a platform mesterséges intelligenciát használ annak érdekében, hogy a kampánykezeléshez és optimalizáláshoz a lehető legtöbb adatot figyelembe vegye – automatizált kulcsszókutatással, dinamikus licitálással, valamint a napi büdzsé és cél-ACoS beállítások mellett az összes kampány teljesítményét folyamatosan monitorozza és optimalizálja.
Főbb funkciók:
- Kampányok indítása percek alatt, minimális manuális beavatkozással.
- Tapasztalt hirdetőknek lehetőség van szabályalapú automatizációra (pl. licithatár, kulcsszavak prioritása).
- Integrált iparági kutatási adatok és bevált PPC-stratégiák alkalmazása a jobb eredményekért.
Eredmények és tanulságok
Az új, AI-alapú hirdetési rendszer bevezetése után Baby Republic 20%-kal csökkentette az Advertising Cost of Sales (ACoS) értékét, miközben értékesítési volumene is növekedést mutatott. Ez jelentős megtakarítást és hatékonyságnövekedést jelent olyan közép- és nagyvállalatok számára, amelyek nagy mennyiségű termékkel, szigorú szezonális időszakokban dolgoznak.performancemarketingworld+2
Az AI-hirdetések jövője
A Helium 10 és a Pacvue által fejlesztett AI Advertising technológia elérhetővé tette az automatizáció és gépi tanulás előnyeit kisebb, illetve középvállalkozások számára is, lehetővé téve nagyobb versenyképességet az Amazon piacterén. Mindez új irányt jelöl a kereskedőknél: kevesebb kézi kampánymenedzsment és gyorsabb, költséghatékonyabb növekedés.
A Baby Republic példája azt mutatja, hogy a technológia és a pontos adatvezérelt stratégia kombinációja ma már elengedhetetlen a sikeres Amazon-kereskedelemben.




![[TESZT][PC] Hell is Us Deluxe – posztapokaliptikus traumák](https://www.techaddikt.hu/kepek/hell-is-us-deluxe-teszt-pc-3-180x135.jpg)
![[TESZT][PS5] Robocop: Rogue City – Unfinished Business – igazán erős, nosztalgikus hangulat](https://www.techaddikt.hu/kepek/robocop-rogue-city-unfinished-business-pc-teszt-techaddikt-6-180x135.jpg)
![[TESZT][PC] Robocop: Rogue City – Unfinished Business – tovább bővülnek a lehetőségek](https://www.techaddikt.hu/kepek/robocop-rogue-city-unfinished-business-pc-teszt-techaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT][iOS] Disney Solitaire – a klasszikus kártyajáték, varázslatos Disney hangulattal](https://www.techaddikt.hu/kepek/disney-solitaire-ios-teszt-techaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT][PC] Monster Energy Supercross 25: The Official Video Game – új magasságokban a műfaj?](https://www.techaddikt.hu/kepek/Monster-Energy-Supercross-25–The-Official-Video-Game-PC-teszt-180x135.jpg)







































