TechAddikt Hírek IDC Marketingscape: a Fujitsu a „Vezetők” szegmensében

IDC Marketingscape: a Fujitsu a „Vezetők” szegmensében

A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében kapott helyet az IDC napi fogyasztási cikkek (FMCG) piacán használt eladáshelyi (PoS) szoftverekről készített MarketScape¹ jelentésében. A jelentés az FMCG PoS-szoftverek piacvezető globális szállítóit értékeli.

Az IDC MarketScape jelentés szerint a „Fujitsu egyenletesen jól teljesít a PoS-megoldásszállítók között. PoS-kínálatában jól hasznosítja mélyreható műszaki szakértelmét, valamint a vállalaton belül elérhető átfogó és alapos kutatás-fejlesztési háttértámogatást.” Majd a jelentés hozzáteszi: „A Fujitsu jelentős költségvetéssel és erőforrás-ráfordítással dolgozik új globális kiskereskedelmi platformja fejlesztésén. A Frescóval jó pozícióból indul, hogy kiaknázza az élénkülő kiskereskedelmi piac lehetőségeit, ahol egyelőre még kezdeti stádiumban vannak a kísérleti programok és a partneri együttműködések.”

A Fujitsu Market Place egy bevásárlókosárban fogja össze az online és fizikai tranzakciókat, teljes képet adva a vásárlókról és az általuk végrehajtott vásárlásokról. A megoldás más szállítók e-kereskedelmi, ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM), rendeléskezelő és integrált vállalatirányítási (ERP) szoftvereivel is integrálható.