TechAddikt Hírek Virtuális ruházat az új trendekhez igazítva: az adidas Originals bemutatja első NFT...

Virtuális ruházat az új trendekhez igazítva: az adidas Originals bemutatja első NFT viselhető kollekcióját

Az adidas Originals bemutatja a blokklánc-alapú virtuális viselhető termékek limitált kollekcióját, amelyet nem-lenyelhető tokenek (NFT) formájában adnak ki az adidas.com/metaverse oldalon. A márka első NFT-kollekcióját képviselő viselhető tárgyak, amelyek egy új, interoperábilis termékkategóriát jelentenek, amelyet az adidas Virtual Gear-nek nevez, a bevezetés felgyorsítja az adidas Originals törekvését a közösségalapú, tagokra épülő, nyitott metaverse stratégia megerősítésére.

A 16 darabos kollekció, amelyet az adidas Discord közösséggel folytatott teaser kampányt követően lepleztek le, és amely a Phase 2 Capsule NFT meglévő tulajdonosainak pénztárcájában érhető el, kreatív és kulturális mérföldkő a márka történetében – összekötve múltat és jövőt, virtuális és fizikai, közösségeket és alkotókat, kultúrát és identitást.

Az adidas /// stúdió (‘Three Stripes Studio’) alelnöke, Erika Wykes-Sneyd a bevezetés kapcsán elmondta: “Az eredetiség új korszakában olyan jelzőtáblát helyezünk el, amely kétségtelenül a közösséget szolgálja, a feltörekvő stílus és kultúra hőseit és gyűjtőit, az értékteremtők javát szolgálja, és támogatja a kifejezés és a hasznosság sokszínűségét, amelyet a virtuális világok elmosódása mindannyiunk számára lehetővé tett.

Wykes-Sneyd így folytatta: “Imádom azt a lehetőséget, amelyet ez a kollekció a legelkötelezettebb tartók közösségének jelent. A kapszula minden tulajdonosának választási lehetősége van a bevezetéskor – égesse és fejezze ki virtuális identitását az adidas első Virtual Gear kollekciójával, vagy listázzon és engedje meg másoknak, hogy csatlakozzanak ehhez a közösséghez. A közösségünkkel és az alkotói ökoszisztémánkkal a középpontban az adidas a Web3-on belül minden megvalósítható hasznosságot, platformot és élményt fel fog tárni, hogy új lehetőségeket tárjon fel a viseletek számára, a kézzelfogható értékre és a megváltoztathatatlan hasznosságra összpontosítva a közösségünk tagjai számára. Nem számít, hogy mi, nem számít, hogy hol – az adidas a határtörők szinonimája. Mostantól bármilyen valóságban, amit ők választanak.”

A virtuális avatárok által viselhető, és a PFP öltözködési eszközön keresztül elérhető, a legújabb NFT kínálatban szereplő minden darab átjárható más identitásalapú projektekkel és világokkal. Ez azt jelenti, hogy az adidas kollekció képes reagálni és alkalmazkodni az épülő metaversus környezetekhez, így a “Virtual Gear” készen áll a Web3 minden határterületére.

Maga a kollekció egy még meg nem valósult jövőbe tekint előre egy sor bomlasztó dizájnnal, köztük egy “C2172” és egy “SPACE CRYSTAL”. Eközben a metaversus világok határtalan lehetőségeinek provokatív ódái, mint a “WALLRUNNER” és a “P.F.D – Personal Flotation Device”, játékos módon mutatják be a márka kreatív lehetőségeit. Az adidas Originals utánozhatatlan DNS-ének ikonikus aspektusaira való finom bólintások aztán olyan terveken keresztül valósulnak meg, mint a “NEOBONE”, amelyet az időtlen Superstar sziluett gumírozott talpának mintázata inspirált.

A márka legkorábbi Web3 partnereivel való folyamatos együttműködés részeként a kollekció három limitált kiadású, alkotók által vezetett viseletet is tartalmaz – mindegyik a Bored Ape Yacht Club (BAYC), a Gmoney és a Punks Comics kreatív érzékét képviseli.

Nic Galway, az adidas Originals kreatív irányításért felelős vezető alelnöke a következőket nyilatkozta a kollekcióról: “Márkaként az adidas mindig is a kreativitás határainak felfedezéséről és a határok feszegetéséről szólt, hogy megtaláljuk, mi van azon túl. A Web3 azonban új lehetőséget kínál tervezőinknek és munkatársainknak, hogy elképzelhessék és újragondolhassák, hogyan képviselhetjük márkánkat a kiterjesztett és virtuális világokban. Kreatív szempontból rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy ez a virtuális kollekció több mint történelmi elsőség az adidas számára. Egy olyan viselhető ruházat eszméjét is képviseli, amely képes túllépni téren és időn, egy olyan közösséget, amely élénken sokszínű, és egy olyan hasznossági szintet, amelyet felfedezhetünk, sőt, felfedezhetünk, ahogy a világok és avatárok új formákat öltenek.”

A rendkívül limitált viselhető kollekció november 16-án érkezik. Az adidas Originals tulajdonosai: Capsule NFT kollekciót, amely 2022 májusában jelent meg a történelem egyik legnagyobb NFT Airdropjának részeként, felfedezhetik, hogy a 16 egyedi darab közül melyiket kapták meg, amint úgy döntenek, hogy felfedik és lecserélik Capsule NFT-jüket. Ez azt jelenti, hogy bele kell egyezniük abba, hogy “elégetik” a jelenleg birtokukban lévő Capsule NFT-t, hogy véletlenszerűen generáljanak egyet a 16 új digitális viselhető NFT közül.

Azok számára, akik jelenleg nem rendelkeznek adidas Originals: Capsule NFT-vel rendelkeznek, az új Virtual Gear kollekció november 16-tól közvetlenül megvásárolható lesz a megfelelő NFT-piactereken. További előnyként a közösség tagjai, akik rendelkeznek virtuális viselhető NFT-vel és egy kompatibilis partner kollekció NFT-vel (BAYC, MAYC, Inhabitants), egy hamarosan megjelenő PFP eszközt használhatnak majd, hogy “felöltöztessék” NFT-jüket az adidas virtuális viselhető ruhadarabjaikkal.

Előző cikkA QNAP bejelentette a TVS-hx74 ZFS NAS-t 12. generációs Intel Core többszálas processzorokkal a virtualizációs alkalmazásokhoz
Következő cikkHidrogén témában szervezett innovációs tábort a Toyota