TechAddikt Mobileszköz Samsung A Samsung S7 és S7 edge előrendelési rekordot döntött Európában

A Samsung S7 és S7 edge előrendelési rekordot döntött Európában

A Samsung Electronics közleménye szerint az új Galaxy S7 és S7 edge készülékek több előrendelést generáltak Európában, mint eddig bármely másik Galaxy okostelefon. A készülékek bolti forgalmazása elkezdődött.

samsung-galaxy-s7-kaphato-techaddikt

Az európai előrendelés néhány órával a készülékek február 21-i bemutatóját követően indult és március 10-én ért véget. Ebben az időszakban a többi Galaxy eszközhöz képest közel két és félszer több Galaxy S7-et és S7 edge-et értékesítettek. Az egyik legjelentősebb brit viszonteladó, a Carphone Warehouse már az előrendelés első két napján az eladások 200 százalékos fellendüléséről számolt be a Galaxy S6 és S6 edge készülékekhez képest.

Különösen nagy népszerűségnek örvend a Galaxy S7 edge egyedi dizájnja, hiszen ezidáig a megrendelők 61 százaléka ezt a típust választotta. Az elsőként tavaly, a Galaxy S6 edge készülékben alkalmazott korszakalkotó Edge UX a kontaktok és az applikációk kényelmes elérését biztosítja, de segítségével az olyan népszerű kamerabeállítások is könnyedén hozzáférhetők, mint a szelfi és a panoráma mód.

Azok az európai ügyfelek, akik a Samsung online boltjában vagy a kiválasztott szolgáltató és kiskereskedelmi partnereken keresztül megrendelték valamelyik készüléket, egy Samsung Gear VR virtuális valóság szemüveget is kapnak ajándékba. A rekordmennyiségű S7 előrendelés következtében bizonyos európai piacokon az igények száma jelenleg meghaladja a készleten lévő Gear VR-ok számát.

A Galaxy S7 és S7 edge előrendelések száma jól mutatja a prémium okostelefonjaink iránti megnövekedett keresletet a fejlett európai piacon” – mondta el Jean-Daniel Ayme, a Samsung Electronics Europe mobil üzletágának alelnöke. „Amikor a felhasználók kibontják az új Galaxy készüléküket, innovációk sorát és élményeket várnak az okostelefonjuktól. Biztosak vagyunk benne, hogy az új zászlóshajóink minden jelenleg a piacon elérhető készüléknél sikeresebben felelnek majd meg ezeknek az elvárásoknak. Üzleti stratégiánk központi eleme, hogy az olyan fejlesztéseink segítségével, mint a Gear VR, a Gear 360 és a Samsung Pay megalkossuk az összekapcsolható készülékek és szolgáltatások világát, ezáltal pedig igazán egyedi és gazdag élményeket nyújtsunk a fogyasztóinknak.” – tette hozzá az alelnök.