TechAddikt Fotó, videó, film Nikon „Egyedi vagyok” elnevezéssel indította kampányát a Nikon

„Egyedi vagyok” elnevezéssel indította kampányát a Nikon

A Nikon néhány nappal ezelőtt bejelentette az „Egyedi vagyok” elnevezésű, új, integrált marketingkampányát, amelynek célja, hogy a fotósok saját, személyes nézőpontjukon keresztül fedezzék fel a fényképezés világát.

nikon_logo_techaddikt

A Nikon megértette, hogy a fotósok a képeiken keresztül próbálják kifejezni egyéniségüket, így az amatőröket és a profikat egyaránt ösztönözni és segíteni próbálja, hogy elérhessék céljaikat, és fejlesszék képességeiket – kiemelt fotósok segítségével.

A kampány első szakasza 2014. november 3-án indul egész Európában egy tévéreklámmal. A főszereplő Clark Little hawaii fotós, akinek az átbukó hullámok alatt készített képei már világszerte nagy visszhangot váltottak ki. A második szakasz később, az év folyamán várható, és a főszereplője a rendkívül ígéretes Andrius Alexsandravicius lesz.

A Nikon webhelyein digitális csatorna áll majd rendelkezésre azok számára, akiknek Clark és Andrius története felkelti az érdeklődését. A csatorna segítségével a fogyasztók megismerhetik a fotósok utazásait és a reklámban felhasznált emblematikus képek mögötti inspirációt. Clark esetén a látogatók megnézhetnek egy mini dokumentumfilmet, kulisszák mögötti felvételt, valamint egy interjút magával a fotóssal.

A kampány teljes mértékben integrált, 20 és 30 másodperces tévéreklámmal, nyomtatott anyaggal, köztéri reklámmal, mozi- és online reklámmal. A központi ötletet a Jung von Matt reklámügynökség javasolta, a digitális támogatást a Blast Radius stratégiai digitális ügynökség nyújtotta, a PR és közösségi média kérdéseivel pedig a londoni Brands2Life integrált kommunikációs ügynökség foglalkozott.

„Minden fotósban megvan az igény, hogy egyedi munkáival kitűnjön a tömegből, az Instagrammal ismerkedő tizenévesektől kezdve a profi D-SLR használókig. Az új kampánnyal a minőségi fényképezés felé irányítjuk őket azáltal, hogy segítünk a következő lépés megtételében, és hogy felfedezzék saját, egyedi fényképes világukat. Az integrált marketingkampány úgy éri ezt el, hogy rákapcsolódik arra a multimédiás követési hálózatra, amelyet az egymástól elszigetelt és inspiráló fotósok a világ minden tájáról összegyűjtenek” – fejtette ki Yasmin Hartson, a Nikon Europe hirdetési és médiamenedzsere. „Ez egy rendkívül izgalmas időszak a fotósoknak. Boldogsággal tölt el bennünket, hogy sokan szeretnek fényképeket készíteni – akár okostelefonnal, akár fényképezőgéppel -, mi pedig segítünk nekik abban, hogy megtegyék a következő lépést a minőségi fényképezés felé. Célunk az, hogy a Nikon képkészítési technológia továbbra is a kép lényegére fókuszáljon – vagyis, hogy minél több fotóst mozgassunk meg minden szinten, hatékonyabban és a korábbiaknál még nagyobb szenvedéllyel.”