Jason Statham – az olyan népszerű akciófilmekből ismert színész, mint A szállító (The Transporter) és A feláldozhatók (The Expendables) – tűnik fel az LG Electronics legújabb, a moduláris LG G5 okostelefont népszerűsítő, tegnap debütált reklámfilmjében. A kamera mögött Fredrik Bond, a sokak által jól ismert, kreatív és szenvedélyes reklámfilmrendező kapott helyet, aki számos világméretű kampányon dolgozott már a legnagyobb vállalatok számára.

Az LG legújabb reklámfilmjének középpontjában a G5 okostelefonban és az annak Modular Type névre keresztelt moduláris kialakításában rejlő játékos és szórakoztató élmények lehetősége áll. Az LG Friends gyűjtőnév alatt érkező moduloknak és kiegészítőknek köszönhetően a készülék teljes értékű digitális fényképezőgéppé vagy Hi-Fi zenelejátszóvá alakítható. Az LG G5 tökéletes választás mindazon felhasználók számára, akik értékelik a kiemelkedő technológiai innovációkat, amelyek egyszerűbbé teszik a mindennapokat.
A vállalat kreatív ügynöksége, az Energy BBDO által készített reklámfilmben Jason Statham főszereplésével, izgalmas és szórakoztató formában ismerhetjük meg az LG G5 világát. A Los Angelesben forgatott reklámfilmben minden karaktert Statham alakít, tökéletes összhangban a G5 szlogenjével: „Life’s Good when you Play More.”
„Biztos vagyok benne, hogy megragadja majd a fogyasztók figyelmét az a látásmód, amelyet az LG G5 és a moduláris kiegészítők testesítenek meg” – mondta Jason Statham a reklámfilmről. „Nagyon élveztem a közös munkát az LG csapatával, remélem, ez a képernyőn is látszik majd, az elsőtől az utolsó képkockáig” – tette hozzá.
„Mióta az MWC-n lelepleztük az LG G5-öt, sokaktól hallottuk, hogy régóta vártak egy ilyen innovatív csúcskategóriás okostelefonra” – hangsúlyozta Chris Yie, az LG Communications Company marketing-kommunikációs alelnöke és vezetője. „Az LG G5 megalkotásakor fő célunk az volt, hogy megmutassuk a kommunikációs eszközök eddig nem ismert oldalát, amely játékos és különleges felhasználói élményt nyújt, ezzel gazdagítva a mindennapjainkat.”
Az LG legújabb reklámfilmje 2016. április 1-jén debütált az LG Mobile Facebook-oldalán, valamint a kiemelt piacok televízióiban, Észak-Amerikában, Latin-Amerikában, Európában és Kelet-Ázsiában.
 
                 
 
		




![[TESZT][PC] Hell is Us Deluxe – posztapokaliptikus traumák](https://www.techaddikt.hu/kepek/hell-is-us-deluxe-teszt-pc-3-180x135.jpg)
![[TESZT][PS5] Robocop: Rogue City – Unfinished Business – igazán erős, nosztalgikus hangulat](https://www.techaddikt.hu/kepek/robocop-rogue-city-unfinished-business-pc-teszt-techaddikt-6-180x135.jpg)
![[TESZT][PC] Robocop: Rogue City – Unfinished Business – tovább bővülnek a lehetőségek](https://www.techaddikt.hu/kepek/robocop-rogue-city-unfinished-business-pc-teszt-techaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT][iOS] Disney Solitaire – a klasszikus kártyajáték, varázslatos Disney hangulattal](https://www.techaddikt.hu/kepek/disney-solitaire-ios-teszt-techaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT][PC] Monster Energy Supercross 25: The Official Video Game – új magasságokban a műfaj?](https://www.techaddikt.hu/kepek/Monster-Energy-Supercross-25–The-Official-Video-Game-PC-teszt-180x135.jpg)






































