Szerda este a zene, a technológia és a divat eggyé vált a Teslában: a város meghatározó kreatívjai, stílusikonjai és újságírói a Sony h.ear on fejhallgatókat bemutató, különleges, meglepetés táncprodukcióval fűszerezett VIP eseményen ismerkedhettek az újdonsággal.
Meghatározó arcok, meghatározó színek!
NKN One, graffiti művész, Nagy Vivien, divatblogger, Kászonyi Dorka, divatcég-kommunikátor, Aradi Nóra, modell, Igor Deseatnikov, stylist: őket mostantól nem csak a kreativitás és a stílus iránti rajongás, hanem a Sony h.ear is összeköti, hiszen ők a különleges Sony h.ear on fejhallgató nagykövetei.
Ők vallják, hogy az önkifejezésnél nem csak az általunk létrehozott alkotás a fontos, hanem már megjelenésünkkel is állást foglalunk és üzenünk környezetünknek. Az aktuális divatirányzatok felett álló stílus meghatározza az embert, ám a minőség legalább olyan fontos, mint a kiváló dizájn.
Vibráló színekbe öltöztetett zene
A h.ear on öt különböző színét a dizájnerek úgy alkották meg, hogy két másik szín között helyzekedjenek el, így igazi élmény a szemnek a viridián kék, a lime sárga, a pink-bordó, a szénfekete és a cinóber vörös fejhallgatók színjátéka, ahogy különböző szögből, illetve megvilágításban nézzük őket. Ez a színélmény határozta meg a termékbemutatót is, ahol a megvilágítás, színes, ízes ételek, és meglepetésként érkező táncosok is gondoskodtak a jó hangulatról.
A technikai kiegészítőkhöz outfit tippeket a h.ear kampányban résztvevő designer üzletekben – a Tisza shopban, a WonderLab-ben, a One Fashion-ben és a The Garden Studioban – leshetnek el a divat és a zene szerelmesei.
A cikkhez tartozó fényképeket Canon EOS 5D Mark II fényképezővel készítettük.
Az online- és egyéb kommunikációnkhoz ASUS ZenFone 2 okostelefont használunk. Együttműködő partnereink: Acer Hungary, ASUS, Gigabyte, Sony, Epson, Kaspersky Lab, Canon, Camera Kft., Nike Utómunka hardver: Acer, ASUS, Gigabyte