TechAddikt Híradástechnika Fujitsu Megújítja SELECT Partner Programját a Fujitsu

Megújítja SELECT Partner Programját a Fujitsu

A Fujitsu bemutatta megújult SELECT Partner Programját, amely még hatékonyabban segíti a viszonteladó partnereket ügyfeleik digitális átalakulásának támogatásában. A partnerektől kapott közvetlen visszajelzések alapján a 2018-as SELECT Partner Program az egyszerűséget, az innovációt és a még magasabb szintű elkötelezettséget állítja a középpontba.

A fejlesztéseknek köszönhetően a partnerek a technológiai megoldások még szélesebb köréhez férnek hozzá, a vállalati viszonteladók az új SELECT Infinity közösséghez, az értéknövelt viszonteladó (VAR) és szolgáltató partnerek pedig a SELECT Circle közösséghez csatlakozhatnak. A Fujitsu 1 millió eurót költ a partnereknek szánt eszközökre, ezen belül a viszonteladói portál és egy új mobilalkalmazás fejlesztésére.

A Fujitsu viszonteladói programjában megvalósított átfogó fejlesztések célja, hogy kezeljék a digitalizálódás partnerekre gyakorolt hatását. A közvetlen technológiabeszerzés helyett a végfelhasználó ügyfelek egyre szívesebben veszik igénybe a használat szerint finanszírozott és a szolgáltatásalapú („pay-as-you-go” és „as-a-service”) modelleket. 2018-as SELECT Partner Programjával a Fujitsu segíteni kíván a partnereknek, hogy hagyományos viszonteladó helyett menedzselt szolgáltatásokat kínáló szakértőként tudjanak fellépni, kihasználják az új lehetőségeket, és megbízható tanácsadóként támogassák ügyfeleiket a digitális átalakulás útján.

„A Fujitsu emberközpontú innovációs szemléletének lényege, hogy a digitális technológiák segítségével teremtsünk új értéket. Ebben kulcsszerep jut partnereinknek. A 2018-as SELECT Partner Program jól tükrözi törekvésünket, hogy eladásaink még nagyobb százalékát bonyolítsuk a viszonteladói csatornán keresztül. A programot meglévő partnereink visszajelzései alapján fejlesztjük tovább, hogy új kompetenciák megszerzésével, valamint a jelenlegi és jövőbeni üzleti szükségleteket kielégítő komplett technológiák értékesítésével még több lehetőséget biztosítsunk számukra az új árbevételi források kiaknázására” – nyilatkozta Dave Hazard, a Fujitsu EMEIA-régióbeli viszonteladói és közvetlen értékesítésért felelős alelnöke.

A megújult program két új közösséggel gazdagodik. A SELECT Infinity kifejezetten a vállalati viszonteladók konkrét szükségleteit, a SELECT Circle pedig az értéknövelt viszonteladók és a szolgáltatók igényeit veszi célba. A SELECT Infinity közösséghez csatlakozó partnerek a termékek és szolgáltatások lehető legszélesebb köre mellett országhatárokon átívelő támogatást is igénybe vehetnek a nemzetközi projektek megvalósításához. A SELECT Circle közösség kimondottan a fejlett technológiai megoldásokkal (mesterséges intelligencia, IoT, digitális infrastruktúrák, jövő munkahelye) foglalkozó szolgáltató és tanácsadócégek számára jött létre. Mindkét új közösség tagjai egyedi igényeikhez és üzleti terveikhez igazodó, személyre szabott tanfolyamokon vehetnek részt.

A Fujitsu 1 millió eurót fektet a partnereknek szánt új eszközökbe

Egy nemrég lebonyolított, több mint 1200 EMEIA-régióbeli Fujitsu-partner2 percepcióit és preferenciáit vizsgáló kutatásból kiderült, hogy a partnerek szívesen fogadnák a program kommunikációs hátterének fejlesztését. Amellett, hogy a jövőben még több lehetőséget nyújt partnereinek, hogy webcastokon és hírleveleken keresztül, naprakészen tájékozódjanak termékeiről és technológiáiról, a Fujitsu 1 millió eurót fordít a kínált eszközök fejlesztésére. Ennek keretében megújítja viszonteladói partnerportálját, és új mobilalkalmazást fejleszt a folyamatok ésszerűsítésére. Egyszerűsíti a meglévő folyamatokat (leadkezelés, ügyletek regisztrálása, egyedi ár kérése), új funkciókat, például könnyen kezelhető eProcurement eszközt vezet be, és a termékekkel, az aktuális készlettel és az értékesítési promóciókkal kapcsolatos információk még szélesebb köréhez kínál hozzáférést. A partnerek online chatszolgáltatást is igénybe vehetnek kereskedelmi és technikai jellegű kérdéseik gyors megválaszolásához.

Az új árbevételi források feltárása érdekében a Fujitsu új elemeket – például kiterjedt biztonsági portfóliója termékeit – is elérhetővé teszi viszonteladói számára. Továbbra is a Future Workplace megoldások (munkaállomások, prémium szintű ultramobil eszközök) és a Digitális Infrastruktúrák (hibrid IT, adatbiztonsági és integrált rendszerek) alkotják majd a partnerportfólió gerincét. A tervek szerint a Fujitsu az év későbbi szakaszában a mesterséges intelligencia és az IoT-szegmens megoldásait is felveszi a portfólióba.

A portfólió bővítésekor a Fujitsu figyelembe veszi, hogy az ügyfelek különálló eszközök helyett egyre inkább komplett megoldások nyújtását várják el szállítóiktól. Így minden technológiai területen mélyreható oktatással segíti a viszonteladókat, hogy valódi „co-creation” partnerként tudják kiszolgálni ügyfeleiket. A tanfolyamok keretében az értékesítést előkészítő (pre-sales), a technikai és a megoldásértékesítési készségeket is fejleszti. Az adott területre szakosodni kívánó viszonteladók egyszerűsített eljárással szerezhetik meg a Fujitsu SELECT Expert minősítést.