TechAddikt Autóipar 2021-től az Eurosport közvetíti majd az Extreme E elektromos off-road versenyt

2021-től az Eurosport közvetíti majd az Extreme E elektromos off-road versenyt

Az Extreme E és a Discovery sugárzási és streaming megállapodása értelmében 2021-től Európában – így Magyarországon – és Észak-Amerikában a motorsport-rajongók milliói láthatják élőben és on-demand az elektromos meghajtású terepjárók versenyét.

A hároméves megállapodás révén az Extreme E-t több mint ötven európai piacon a Discovery vezető multisport-márkája, az Eurosport közvetíti, az észak-amerikai nézők pedig az autós tartalmak első számú hálózatában, a teljes egészében a gépjárműveknek szentelt előfizetéses streaming szolgáltatáson, a MotorTrenden keresztül követhetik a versenyt. A műsorsorozat élő versenyeit, összefoglaló show-it és on-demand tartalmait a nézők bárhol és bármikor megnézhetik, a legjobb motorsport-szakértők kommentárjával, az adott ország nyelvén.

Az Extreme E 2021 elején indul, öt nehéz és távoli helyszínen rendezett versennyel. A sarkvidéket, a sivatagot, az esőerdőket, a gleccsereket és a partvidéki területeket mind negatívan befolyásolja az éghajlatváltozás és az emberi beavatkozás. Az egyedi versenysorozat célja az is, hogy a világszínvonalú, fenntartható motorsporton keresztül hívja fel a figyelmet ezekre a kérdésekre. Mindez arra ösztönzi a nézőket, hogy gondolják végig azt is, ők milyen hatással vannak saját környezetükre.

„A magyar nézők különösen kedvelik a technikai és motorsportokat, így ezek a programok az Eurosporton is rendkívül népszerűek. Büszkék vagyunk arra, hogy mi közvetíthettük a rajongóknak Michelisz Norbi 2019-es túraautó-világkupa győzelmét” – mondta Szabó Gábor, az Eurosport magyarországi csapatának vezetője. “Az Eurosporton már hagyománya van a fenntartható, innovatív motorsport-események közvetítésének. Örülünk, hogy a Formula E és az Eurosport Events által üzemeltetett PURE ETCR után az Extreme E-t is mi mutathatjuk meg a magyar nézőknek.”
„Fantasztikus hír, hogy a Discovery csatlakozott partnereink bővülő listájához. Kiterjedt csatornaportfoliója és a fogyasztókat közvetlenül elérő platformjai révén a Discovery márkái az egész világon láthatóak. Segítségükkel az Extreme E valóban globális közönséghez juthat el
 – mondta Ali Russell, az Extreme marketingigazgatója. – Az ügyeket a középpontba állító sportágként partnereink létfontosságúak számunkra a fenntarthatóság, a zöld technológia és az innováció üzeneteinek közvetítésében.”


„Az Extreme E a jövő produkciója, virtuális és kibővített valósággal, 3D-vel, egyedi adatmegjelenítésekkel, új kameraállásokkal, játékosítással, a rajongók bevonásával, drónokkal. Olyan verseny, ahol a gaming és a valóság a föld legszélsőségesebb pontjain találkozik egymással”
 – tette hozzá  Ali Russell.