TechAddikt Hardver Acer Elindult az első Alfa Romeo Racing ORLEN-ConceptD marketingkampány

Elindult az első Alfa Romeo Racing ORLEN-ConceptD marketingkampány

Az Acer új marketing programja a munkaállomásokat és a robosztus PC megoldásokat kedvelő felhasználókat célozza.

Az Acer bejelentette az Alfa Romeo ORLEN partnerség következő lépéseit. Mint hivatalos partner, az Acer és az Alfra Romeo Racing ORLEN folyamatosan együtt dolgozik különböző tartalmak megvalósításán és azok kivitelezésén.

Az Acer frissen bejelentett kampánya elsősorban azokra a felhasználókra fókuszál, akik szimulációs, mérnöki, és egyéb gyártási applikációk futtatását végzik a “Designed to Race” téma alatt, beleértve a ConceptD megoldásokat, mint például  az állandó, fix helyhez telepített vagy épp hordozható munkaállomások és monitorok.

A második kampány pedig az elkövetkezendő hetekben jön, és az Acer ENDURO robosztus PC-vonalára összpontosít, “BUILT FOR EXTREME” elnevezéssel.

“Nagyon örülünk annak, hogy az Acer marketing- és aktivációs stratégiába fordította csapataink együttműködését” – vélte Frédéric Vasseur, az Alfa Romeo Racing ORLEN vezérigazgatója és a Sauber Motorsport AG vezérigazgatója.

“Büszkék vagyunk, hogy a Forma-1 történelem egyik legnagyobb prezstízzsel rendelkező csapatának lehetünk a partnerei. Remek dolog továbbá, hogy üzleti csatornáinkon át, viszonteladói partnereinken keresztül valósíthatjuk meg magas színvonalú marketing programjainkat, annak érdekében, hogy a kereskedelmi megoldásaink a legmegfelelőbbek lehessenek” – mondta Hajo Blingen, az Acer Europe SA marketing alelnöke. Mindkét kampány tartalmazza azt a 360 fokos holisztikus aktivációs stratégiát, amely a B2B koncepciókra épül, s olyan eszközöket ad a partnerek kezébe, melyekkel magasabb szintekre tudják emelni a brand tudatosságát és hitelességét a ConceptD megoldások, illetve az Acer ENDURO robosztus PC-megoldások kapcsán.