Ha azt hisszük, ismerjük a Fujitsut, gondoljuk át még egyszer!
Christian Leutner, a Fujitsu alelnöke és európai termékértékesítési vezetője arról ír, hogyan könnyíti meg a Fujitsu európai terméküzletágának fejlődése az adatokban rejlő érték felszabadítását.
Rendkívüli...
XPG: Intel EVO hitelesítéssel rendelkező XENIA Xe Gaming Lifestyle Ultrabook
Az elegáns és modern tervezésű XPG XENIA Xe prémium CNC eloxált alumínium vázzal rendelkezik, a teljes vastagsága és súlya pedig mindössze 14,9 mm és...
A Fujitsu 2021-es SELECT innovációs díjai a járványra reagáló, új értékteremtő...
A Fujitsu orosz értékesítési partnere, az MSK Group a nyolcadik éves SELECT innovációs díjprogram ma bejelentett győztese.
Az MSK Group díjnyertes projektje Nyugat-Oroszország kórházainak adatkezelését fejlesztette tovább...
Az online sportfogadás aranykorát éli – de vajon biztonságos-e?
Az online fogadások világa napjainkban
Az online fogadás kora végleg megérkezett, és velünk is fog maradni. Ma már minden eddiginél egyszerűbb fogadásokat kötni sporteseményekre, lóversenyekre,...
A rezsicsökkentés új módszere: gyomláljuk ki az adatokat!
tisztában vagyunk-e vele, vajon mennyi elavult és felesleges adatot tárolnak a cégünknél, és ezek hol találhatók a vállalat rendszereiben? Meg tudja becsülni, mennyi tárhelyet...
Technika az asztalok mögött: qz online kaszinók infrastruktúrájának megértése – Sportaza...
Az online szórakoztatás terén kevés iparág tapasztalt olyan lendületes emelkedést, mint az online kaszinók. A digitális platformok kényelmével milliók kedvenc célpontjává váltak, akik otthonuk...
CES 2025: a Lenovo úttörő AI-alapú innovációkat mutatott be üzleti és...
A Lenovo, a világ egyik vezető technológiai vállalata a CES 2025 rendezvényen bemutatta az AI-alapú megoldások úttörő termékcsaládját és legújabb merész innovációit az üzleti,...
Adobe Analytics: 8 milliárd dollár 24 óra alatt – rekordot döntött...
Az Adobe Analytics friss adatai szerint az Amazon Prime Day 2025 első napja minden eddiginél nagyobb forgalmat generált az Egyesült Államokban: az online vásárlások...
Nagyméretű 3D nyomtatót tesztel a Ford
A Ford azt kutatja, hogyan készíthetők el 3D nyomtatással az egy darabból álló, nagyméretű alkatrészek – például a légterelők – a prototípusokhoz és a...
A Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásaiban megjelenik a mesterséges intelligencia
A Social Command Center (SCC) következő generációs ügyfélszolgálati megoldáshoz ma bevezetett kognitív technológiák sokoldalúbb, intelligensebb és felhasználóközpontúbb modellt valósítanak meg, és több támogató csatorna...