[TESZT][PC] Ride 2 – nem az a kifejezett ismeretlen ismerős
Ha újdonságra vágyunk a tavalyi etaphoz képest, akkor kezdhetünk csüggedni. Ugyanis a Ride 2 nagyjából 95%-ban ugyanaz, mint a 2015-ös első felvonás.
Persze tudvalévő, hogy a...
[TESZT][PC] Deus Ex: Mankind Divided – visszatérés az utópiához
2000-ben, tehát nem kevesebb, mint tizenhat évvel ezelőtt jelent meg a Deus Ex, a híres cyberpunk FPS nézetű RPG legelső része, majd egy eléggé felejthető folytatás...
[TESZT] World of Warcraft: Legion – epikus hőstett
Belegondolni is félelmetes: a World of Warcraft idén hatodik expanziójával lepte meg az MMORPG rajongókat, vagy ha jobban tetszik: hét epizódban kalandozhatunk mára, ha...
[TESZT][PC] The Witcher 3: The Wild Hunt – mestermunka
Valamiért kimaradt eddig a The Witcher 3: The Wild Hunt tesztelése. Lényegében be volt tervezve már a megjelenés környékén - ami több, mint 1...
[TESZT][PC] Valentino Rossi: The Game – majdnem ugyanaz
2016 MotoGP játékát a Milestone szállítja. A Valentino Rossi: The Game napjaink egyik élő motoros legendája, az olasz Valentino Rossi köré építkezik.
Bár ennek köszönhetően egy-két...
[TESZT][PC] Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter – minden megváltozott
Mondhatni, nagy elvárásokkal vettük kézbe a Frogwares új játékát, a Sherlock Holmes: The Devil's Daughter-t. Alapvetően azért, mert a jól megszokott SH stílust kerestük,...
[TESZT][PC] Dead Island Definitive Collection – apokalipszis, újratöltve
A Techland idei ténykedése alapvetően abból állt, hogy újraértelmezte korábbi játékait, kiadta azokat. A Dead Island Defintive Collection is a felhozatalba tartozik.
Igaz, a Dying Light esetében új DLC,...
[TESZT][PC] Need for Speed – vissza a gyökerekhez, vagy sem?
Régóta vágytuk az Underground érzést? Újra hozzá akartunk nyúlni egy autó karosszériájához? Azt akartuk, hogy zsaruk kergessenek az éjszakában? Ezeket most mind megkapjuk a reboot-olt ...
[TESZT][PC] Overwatch – multi csapatjáték a régi receptúra szerint
Alapjában véve nem volt nehéz kritikát írni az Overwatch univerzumáról, annak részleteiről. Mint tudvalévő, szerkesztőségünk tagjai nagy World of Warcraft rajongók. Szinte a kezdetektől...
[TESZT][PC] Tom Clancy’s The Division – posztapokaliptikus New York, kicsit másképpen
Még három évvel ezelőtt, pontosan 2013-ban az Ubisoft bejelentette a Division-t. Nem volt kérdés, hogy elvitték a showt és egy pillanat alatt több millió rajongót szereztek, akik...