TechAddikt Híradástechnika Fujitsu Viszonteladókat céloz a Fujitsu hamarosan bevezetésre kerülő hibridfelhő-portfóliója

Viszonteladókat céloz a Fujitsu hamarosan bevezetésre kerülő hibridfelhő-portfóliója

A felhasználóbarát önkiszolgáló Fujitsu Hybrid Cloud portálon elérhető praktikus eszközökkel a SELECT partnerek egyszerűen nyújthatják ügyfeleiknek a felhőszolgáltatásokat. Mivel a számítástechnikai infrastruktúra egyre inkább a felhőbe vonul, a Fujitsu most lehetőséget biztosít SELECT partnereinek, hogy szolgáltatásorientált vállalkozásként új bevételforrásra tegyenek szert a felhőből, és ezzel párhuzamosan nagyobb értéket kínáljanak ügyfeleiknek.

Az új Fujitsu Hybrid Cloud portálon1 keresztül elérhető új megoldásokkal a viszonteladó partnerek segítséget nyújthatnak saját ügyfeleiknek a felhőre való átállásban és üzleti folyamataik digitális átalakításában. A számítási felhő terjedésével partnereink gyengülő keresletet tapasztalnak a hagyományos módon szállított és telepített fizikai hardvereszközök iránt. A végfelhasználó ügyfelek napjainkban egyre inkább olyan megbízható viszonteladókat keresnek, akik segítenek nekik eligazodni a digitalizáció útján. Partnereinknek ehhez meg kell találniuk az egyensúlyt a privátfelhő-alapú rendszerek kínálta előnyök és a hagyományos, helyben telepített IT között, és olyan hibrid IT-környezetet kell kialakítaniuk, amely pontosan kiszolgálja az ügyfél egyedi igényeit.

A Fujitsu Enterprise Service Catalog Manager (ESCM)2 megoldása segítségével kialakított önkiszolgáló portálon a partnerek egyszerűen meghatározhatják és hozzárendelhetik ügyfeleikhez a szükséges felhőszolgáltatásokat például a személyazonosság-kezelés, az elszámolás vagy épp az előfizetések kezelése területén. A már működő portálon PRIMEFLEX integrált rendszerekre épülő privátfelhő-környezeteket lehet definiálni és nyújtani az ügyfelek részére. A jövőben újabb lehetőségek is nyílnak például a szolgáltatásként nyújtott infrastruktúra- és platformmegoldások (IaaS és Paas) viszontértékesítésére.

A Fujitsu lehetővé teszi viszonteladó partnereinek a felhőszolgáltatások nyújtását

„A vállalatok többet várnak el értékesítési partnereiktől, mint korábban. Szeretnék, ha segítenének nekik legyőzni a hibrid IT-környezet kialakításával járó kihívásokat. Akár hagyományos szervizpartnerként, viszonteladóként vagy KKV-kre szakosodott szállítóként szolgálják ki ügyfeleiket, partnereink minden esetben komoly előnyökre számíthatnak hibridfelhő-megoldásainkból. Segítségükkel nyújtani tudják az ügyfelek által elvárt hibrid IT-szolgáltatásokat. A Fujitsu a folyamat minden lépésében támogatja SELECT partnereit, és a sikerhez szükséges oktatást és tanácsadást is biztosítja számukra” – nyilatkozta Dave Hazard, a Fujitsu EMEIA-régióbeli viszonteladói és közvetlen értékesítésért felelős vezetője.

A Fujitsu SELECT partnerei közül a SOHNIX AG már hatékonyan használja az Enterprise Service Catalog Managert új szolgáltatások nyújtására. Nemrég sikeres projektet bonyolított le a Wismari Egyetemen (Hochschule Wismar) az online képzés támogatására, új tanulási és választási lehetőségekhez juttatva azokat a hallgatókat, akiknek kevés idejük van az egyetemi előadások látogatására.

„Rendkívül fontos számunkra a dinamikus erőforrásgazdálkodás. A Fujitsu könnyek kezelhető felhőportáljával és az Enterprise Service Catalog Managerrel oktatóink egyszerűen tudják definiálni, jóváhagyni és hallgatókhoz rendelni az erőforrásokat. Így maximális támogatást nyújthatunk a hallgatóknak, és közben a rendelkezésünkre álló erőforrásokat is optimálisan hasznosítjuk” – hangsúlyozta Matthias Hesse, a Wismari Egyetem IT-szolgáltató és médiaközpontjának vezetője.

A Fujitsu átfogó képzést kínál a hibridfelhő-szolgáltatások értékesítése iránt érdeklődő partnereknek. Az alapszintű oktatáson való részvétel kötelező, de számos kiegészítő lehetőség is elérhető további ismeretek elsajátítására például a speciális szolgáltatások és a pénzügyi modellezés terén. Az igazán elhivatottak az új SELECT Expert Hybrid Cloud akkreditációt is megszerezhetik. A partnerek megtanulhatják, hogyan definiáljanak és rendeljenek ügyfeleikhez új szolgáltatásokat az Enterprise Service Catalog Managerben, miként dolgozzák ki az árképzési modellt, és szabják testre az ügyfelek portálnézeteit saját viszonteladói márkájuk megjelenítésével.